HEYY ! thnx singgah . dah bace tu like n follow skali okeh ?

ShoutMix chat widget

Friday 4 January 2013

Life baru

assalamualaikum kalian..
lama tak update..msti da berhabuk..jnuh cuci habuk ni..hee
hey korg..msti korg semua ada azam baru kan sempena tahun baru ni.
hoyehh masing-msing smua baru..
tambah-tambah yang pegi sekola tu..
msti ada kasut baru,baju bru,seluar baru..pkoknya smua baru la.
hee..ape azam tahun baru korang?

aku nak cite life kat sini..so far ok je..nak ckp sunyi sgt p tak juga.
mula-mula masuk mmg la mendap..myra dpt blok lain.
klas lain..lama-lama aku tau nak brdikari..
kawan-kawan kat sni ok je..
ada kak iqa,kak sha,kak wa,kak iza,kak lyn,iqa,ira,zira..
yg akk akk tu smua paling aku sayang..heee
dorang always ada dgn aku..n layan karenah aku..
mmg la dorg tak cm besties..besties ttap terbaik la kn :) hee.
tp ok je smua..happening n ada kala gila-gila..
ohh yeahh kat klas plak aku rapat dgn maria,iqa,iqah n sue..

roommate aku?haa nama dia nasuha..budak ukur tanah smua tu..
tak bape rapat ngn dia tpi dalam bilik ok la..
dia pon sembang-sembang..

azam taun baru plak?nothing special..hanya aku nak ckp.
aku akan lebih matang n pndai berdikari dan yang pnting.
aku takkan mudah pcya pada kata-kata manis lelaki.
see ati aku keras wei.. :)
nak tanya lebih bole tanya kat http://ask.fm/afzalitaazrin
easy right?

cerita pasal merlimau.. sbnrnye tak de kne mgena pon ngn byk limau..
pekan dia cam pekan tapah gak..
cuma dia berterabur la.tp aku jrang g sna..nak kua pon..
pegi bndar..sbb merlimau tak bukak spnuhnya lagi..
byk kdai ksong je.takpe pelan-pelan..heee.

belajar plak?kos aku ni bnyk brkomunikasi..mmang aku suka..
tapi kena speaking la plak :( ..payah woo.
n aku kena belajar bahasa arab..ahlan wahsahlan aku tau la.
susa :( tapi aku try jee..
n kelas paling aku gigil nak pegi kelas madam nadia..
dia ajar communicative english..bkn sbb dia grang..
tapi sebab dia suka sangat wat presentation kejap tu..
susah kot asyik presentation je.. hee..takpela..adat belajr.

cinta??usah korang tanya..hey korang..jngn mudah jatuh cinta..
sakit wey sakit..hee..sbnrnya tak pon..cinta tu suci..
so jgn korang ktorkn keh..namo namo.. busuk jdinya..hee..
korang jgn mudah pecaya pda jnji k...kerana ia akan memakan diri.,
and jgn mudah terlalu cinta..nnti org tggalkn kita cmtu je..orite :)

ape lagi ye nak cite..da takde kot..k la korang.. 
jaga diri k..always love uollss <3

http://ask.fm/afzalitaazrin
https://twitter.com/AfzalitaAzrin
http://www.facebook.com/afzalita.azrin
















mereka semua kawan yang baik :) thanks ye korang sbb baca.. <3
assalamualaikum..






No comments:

Post a Comment