HEYY ! thnx singgah . dah bace tu like n follow skali okeh ?

ShoutMix chat widget

Wednesday 2 October 2013

Housemates


Syukur di kurniakan housemates yang memahami dan baik hati..
Mereka memahami aku..Mereka juga yang selalu ada ngan aku..
Walaupun kdang kdang bertengkar, membahan, bergaduh..
Aku tetap sayang mereka..
Mulakan dengan sebilik aku.. Bilik utama uolss.

Kak elyn

Myra 

Kak elyn: Nurrulazlyna Binti Zahan
Seorang yang penyayang, pendiam, Dan good listener..
Tapi awas kalau dia badmood..Takot sangat-sangat..
Dia akk kiteorang..Status msih tak di ketahui.
Myra: Nurul Amira Hana Binti Sakidin
Ni mok aku..Kawan dari tadika smpai la ke poli.. Harap sampai bila2..
Seorang yg mnja, Periang and kadang2 moody..
Status dia sudah berpunya dan ksayangn Idham Yahya..

Bilik tengah.. Haa dorang ni classmates aku..

Yus

Anis

Yus: Yusnorzatul Izzati Binti Muhamad Yusof
Seorang yang sengal, senget, dan paling penting tak kuat sentap..
Bnyak nasihat yang dia bagi aku..
And dia twins aku tau..Kepunyaan ZulHaziq Mahmud :)
Anis:Ainatul Anis Binti Azlan
Seorang yang Peramah dan rajin bercrita..
Kalau dia badmood sumpah aku tak berani nak tgur.. haa..
Dan dia suka bebel..Kepunyaan Akhmal Alif.

Ni plak penghuni bilik belakang..

Mas

Rara

Mas: Mastura Binti Ismail
Seorang yang senget dan pling gila dalam rumah ni..
Pendek ckp dia ni masuk air la.. Tak sah kalau tak kacau orang.
Dia gak yang selalu buat kiteorg gelak tak ckup tanah..
Kepunyaan Hafiz KamarulZaman.
Rara: Firzatul Nazirah Binti Rosman
Seorang yang tak ckup sifat..Senget yang tak mmpu di betulkan.
Si kaki bahan dan penakut..
Kadang2 dia ni manja dan kadang2 rasa nak kaki2 je..
Kepunyaan Syairazi Suliman..




Kesayangan aku sampai bila bila :)

Thanks Housemates..
Thanks jugak surprise kan aku malam tadi..
Sedap sangat kek tu..
I love u :*

Thanks gak too my mum,dad,adik n my love,Aiman 
wish my birthday.. Love !







No comments:

Post a Comment