HEYY ! thnx singgah . dah bace tu like n follow skali okeh ?

ShoutMix chat widget

Monday 30 April 2012

cinta :)


kata owg ..bile owg yg kite syg pergi..
rmai yg tak mmpu menahannnye..ye mgkin aku juga bgitu..
CINTA?????
does anyone know what LOVE really is??
soalan maut yg aku sndri tak tau jwpannya..
mgkin aku tak penah betoi2 mrasai cinta..
cinta yg sebenar-benarnya cinta..

what is the ultimate purpose of living?to love..

cinta tanpa airmata tak brmakna kan..
ketawa dan airamata itu sbnarnya cinta??

ok aku tak pahm cinta cinta dan cinta..

oranag kata mmpi tu hitam-putih.
kalau ikot wikipedia, hnya 12 peratus wrga dunia yg mmpinya hitam-putih..
mgkin aku trgolong dlm 88 peratus lgi..
mmpiku brwrna merah...adakah smerah cinta??
adakah mmpi brwrna itu cnta..OMG..
indahnya cinta brwrna merah<3

everything is in shades of red..
matahari yg pink,langit yg scarlet..
bumi brwrna maroon..aku di sahara dan smuanya merah..
bgitukah bila kita dilanda cinta..
merah..indah dan mnarik..

yes cinta byk..cinta kn kkluargaan..cintakn ketuhanan..
cntakn prshbtan, cintakn seowg kksih dan cintakn sbuah khidupan..

smua aku sudah kecapi..tp cnta kan seowg kksih??
pnahkah aku??ouhh tak mgkin..

herr.ye aku sgt bosan..so ptang ni aku merepek sowg2.
haa ok bye..;D









No comments:

Post a Comment