HEYY ! thnx singgah . dah bace tu like n follow skali okeh ?

ShoutMix chat widget

Friday 20 April 2012


yess hampir 8 ari aku ada kat seremban..ehh seremban ke??
haha...byk tmpat aku mrntau..ikot syg aku(myra hana)
first2 smpai sne..aku da jmpe kwn lame aku si todink..
uiskkk msih tak brubah si gile tu..haha
then esoknye aku ikot myra n fmily kaka dy g kl..
tdo kat hotel msjid india..smpat gak la brjln2 kat kl tu..
g mkn ikan bakar,g mkn tutti fuity then g tmpat rwtn islam sbb haikal skit..
pnat mnunggu..ngee.bleh di katakn byk kali la brulang alik ke 7E..
hehe...esok blik seremban blik..brehat la kat uma sbb kaka myra n fmily blik ke tapah.
yess bosan errr apy..smue ada la gak kn..
mcm owg gile dok kt uma..pasang astro..tgk cite antu
tak sdar pon dpn uma ada brlaku rompakn..uiskk khusyuk gile..
esoknye...rutin harian..on9..on9 dan tido..
mlm tu g umah johan aka botak dlm cite juvana..
ada mkn2...tgk johan..perghh nsem.<3
sempat la jugak brgmbar ngn dy..
then brgmbar ngn akk dy plakon crite tari tirana,farah aliya..
cntek<3


ok tu johan..

then g genting slama due ari..wish bfday alya.





sronok..thanx myra bg pluang aku mrasai smue brsme kau..
kau kembar aku yg pling aku syg..
sempat jugak aku brkerja..n knal ngn abg wan, abg cho,hidir..




No comments:

Post a Comment