HEYY ! thnx singgah . dah bace tu like n follow skali okeh ?

ShoutMix chat widget

Monday 21 May 2012

mereka:)


ok da lme tak update blog..sbaik tak tmbuh sawang ke kulat ke kn.
ngee.. btw smntara tu nak suh dgr lagu yg aku ske sgt dgr.
sdap kn..nme lagu dy trlalu mncintaimu..
:) dgr leklok..ada kene mgena ngn aku.. 
*mungkin ada..tp tak smue*
awak saya sayang awak..**atoto sweet plak cmni..
hehe

awak saya rndu awk sgt2.sumpah tak tipu..
saya rndu awak yg mule2 saya knal..
sbuah snyuman lengkap dgn kasih syg <3
mne ilang smue tu?? jin amik ye?? hee :D

btw nak cte ni.. tntg ari guru.. btw dtg skola bkn sbb nak wish hari guru pn.
tp nak tgkap gmbar rmai2 ngn kwn2..hehe
tak lupe utk adek2 jugak..
sronok sgt wktu tu sbb dpt tgkap gmbar..**aku kn gile gmbar..
ehh.. tringt kot knangn tgkp gmbar rmai2 ngn ckgu prktikal..
mak oii rndu gile.. dri 21 tggal 6 owg je kt skola tu.
so sad.. hhmm.. nah tgk gmbar yg kmi tgkap..

mereka adalah hidup aku.:) 

mereka <3 


 ni adek angkat aku akil :)

ni adek angkat yg slalu dgn aku..myra aimi <3 

ni pon adek aku jugak.. <3 u  

myra,aku, adek ecah,adek intan n kwn dowg <3. 

prtmuan di ari guru <3 

 student lower 6 ..6RO <3

adek myra n abg iman <3 

ha yg pgng bnde tu nme dy iman ..sklas aku..:) 

my love.. pon boleh <3

aku sayang mereka smua yg ada dalam gmbar ni..
soryy kalo aku tak pndai jaga ati kowg..
aku mnusia biasa yg kdg2 slalu mmbuat salah dan silap..
tp dalam ati aku..kowg yg brtakhta,..
tade spe yg dpt mmishkn kita skali pon aku tlah tiada..
ingt tu... im always love u all :)

hee..
ehh btw aku nak tnjuk sowg akk ni..dy slalu dgr mslh aku..
**hee wahh trharu..hope akk tak jemu :D
nme dy..alamk dy tanak bgtau..tp fb dy princess apple..
<3<3 omey omey..tmbam2 gak la..
nak tau tak akk ni baik sgt.. aku da anggap dy cm akk aku da..
so sweet n most importnt.. aku ske tgk relay dy ngn pkwe dy,aman.
sweet doe..aku pon tade..hehe..
nak tgk dy..


omey n sweet kn..
ok aku jelly :D

ngee..tu je aku nak ckp.. bye smue..hope happy bce blog aku..
dtg lagi..:D
ewahh cm pe je.. K bye :)
salam...

No comments:

Post a Comment