HEYY ! thnx singgah . dah bace tu like n follow skali okeh ?

ShoutMix chat widget

Monday 23 July 2012

apa itu cinta

ASSALAMUALAIKUM :)
salam pembuka bicara..terima kasih sudi baca blog saya .
selamat berpuasa semua..msti indahkn puasa tahun ini :)
berbalik pada topik sebenar..
yeahh slalu smua cerita tentang cinta.. cinta.. cinta.. aku pon slalu gak tlis about cinta..
but aku sndri tak tau ape itu cinta..


yeahh aku sendiri tertnya btoi ke aku penah jatuh cinta sedangkn aku hanya tau ucapkn..
sdangkn hati aku kosong tentang cinta...

smlm aku ada tnye seseorang apa itu cinta.. dan dia jawab 
cinta sesuatu yg sukar diberi maksd ,ia sesuatu indah..adakala diungkapkn sebagai penawar kpda racun
dan adakalanya ia sendri adalah racun..cinta, prkara yg indah
boleh di ungkapkn kpda seseorang utk menunjukkn prasaan yg pda mulanya suka..
cinta kepada allah lbih brmkna,cinta ini tdak mmpu diungkapkn dengan kata kata..
bgitu juga cinta kpada rasulullah,cinta kpada ibu bpa,shabat dan sesama insan..

tapi aku trlupa nak tnya dia.. penahkah dia rasa cinta?


mungkin suatu hari aku sndri akn rasakannye..
dan aku latih diri aku utk sygkn org hanya utk biasa2 saja..
dan jangan biarkn hati sayangkn org sepenuhnya..takot suatu hari nanti akn kcewa..

#kalau korang tau mksd lain tentang cinta.. tlong bagi tau aku ye..
trima kasih <3
ILY -> saya sayang korang








No comments:

Post a Comment